previous arrow
next arrow
PlayPause
Shadow
Slider

A.C.C.E.S.S. (ACTIVE CROSS-SECTORAL COOPERATION FOR EDUCATIONAL AND SOCIAL SUCCESS)

                                                                    

ERASMUS+ KA2 STRATEGINIŲ PARTNERYSČIŲ PROJEKTAS

Website:http://projectaccess.eu/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/access-erasmus-7768a9175

Facebook: https://www.facebook.com/ACCESS_Erasmus-2023635214391675/

NEWSLETTER

Projekto siekiai:

1. Sumažinti ankstyvąjį iškritimą iš bendrojo ugdymo sistemos, užtikrinat kokybišką ugdymą kiekvienam;

2. Stiprinti mokytojų profesinį pasirengimą ir tobulinti jų kvalifikaciją, aprūpinant juos inovatyviais ugdymo įrankiais.

Projektu sprendžiamos problemos:

1. Geresnis Z kartos pažinimas ir jų poreikių tenkinimas;

2. Mokinių motyvacijos mokytis ir likti ugdymo procese stiprinimas;

3. Atraktyvių mokymosi būdų taikymas pamokose;

4. Individualių mokymosi stilių pritaikymas pamokose.

Veiklos/produktai:

1. Mokytojų ir mokinių poreikių tyrimas;

2. Inovatyvių mokymo(si) įrankių kūrimas;

3. Mokytojų mokymas;

4. Inovatyvių mokymo(si) įrankių testavimas;

5. Projekto vertinimas.

Projekto pradžia: 2018 m. spalio 1 d.

Projekto pabaiga: 2021 m. rugpjūčio 31 d.

Projekto iniciatorius – Ilmiolavoro srl IT (Italija) (VET Provider and Research
Center)

Projekto partneriai:

1. UNIVERSITATEA VALAHIA TARGOVISTE RO (Higher education institution-tertiary level)

2. Liceul Teoretic,,Ion Ghica“-Racari RO (School/Institute/Educational centre – General education-secondary level)

3. SIUOLAIKINIU DIDAKTIKU CENTRAS LT (School/Institute/Educational centre – Adult education)

4. Psientífica – Associação para a promoção e desenvolvimento social PT (Nongovernmental organisation)

5. Istituto d’Istruzione Superiore Crocetti-Cerulli IT (School/Institute/Educational centre – Vocational Training – secondary level)

6. Agrupamento de Escolas Águeda Sul PT (School/Institute/Educational centre – General education-secondary level)

7. Salcininku Jano Sniadeckio gimnazija LT (School/Institute/Educational centre – General education-secondary level)

Projekto komanda: 
Asta Arnastauskienė
Julija Kasparevič
Gitana Šablinskaja
Natalija Šiškovskaja
Beata Zarumna

Tarptautinis susitikimas 2018 m. lapkričio 8-9 d. Giulianova (Italija) mieste.
Gimnaziją atstovavo Julia Kasparevič ir Gitana Šablinska. Susitikimo metu projekto partneriai pristatė savo organizacijas. Taip pat vyko projekto vykdymo žingsnių aptarimas.

[nggallery id=1602]

2018 m. gruodžio mėnesį mokytojų komandą, kurią sudarė Asta Arnastauskienė, Natalija Šiškovskaja, Beata Zarumna vertė anketas iš anglų į lietuvių kalbą. Anketa leis geriau suprasti ankstyvojo iškritimo iš bendrojo ugdymo sistemos problemą ir taps pagrindu prevencinių veiksmų kūrybai.

2019 m. sausio-vasario mėnesiais vyksta mokinių ir mokytojų internetinė apklausa, kurioje kviečiami dalyvauti:

GI-GII/9-10 klasių mokiniai;

GIII-GIV/11-12 klasių mokiniai;

18-24 metų amžiaus niekur nesimokantys jauni žmonės, turintys tik pagrindinį išsilavinimą.

Mokinių anketa: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdx5X31XdOQ5-BKjNVJLlpFmR90ErXg86ic0JleRLTJDG-6hg/viewform

Mokytojai dirbantys su GI-GIV klasių mokiniais.

Mokytojų anketa:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf_sKjdPcwY3EsbLv1Amty3uJRLNI9Zl1RXEE2fVzcrjN877A/viewform

2019 m. sausio–gegužės mėn. projekto partnerių šalyse buvo atliekamas kiekybinis ir kokybinis tyrimas kurio metu analizuojamas ryšys tarp mokyklos aplinkos, kultūros, mokymo(si) strategijų bei
metodų ir ankstyvojo iškritimo iš bendrojo ugdymo sistemos.

2019 m. gegužės 20 d. Šalčininkų Jano gimnazijoje vyko du focus grupių susitikimai, kuriuose dalyvavo mūsų gimnazijos bei kitų rajono mokyklų mokytojai ir diskutavo apie galimas mokinių mokyklos nelankymo priežastys.

 

 

 

 

 

 

 

2019 m. gegužės 23-24 d. vyko antrasis projekto partnerių susitikimas. Pirmą dieną buvo pristatyti atliktų mokinių ir mokytojų apklausų, intervių su vaikais ir focus grupių su mokytojais rezultatai bei apibendrinta pirmoji intelektinė produkcija.

 

Antra diena prasidėjo nuo susitikimo su Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos atstovais bei kitais švietimo sistemos atstovais, kuriems rūpi mokyklos nelankymo ir „iškritimo“ iš bendrojo ugdymo sistemos problema. Taip pat vyko pirmosios diskusijos dėl antrosios projekto intelektinės produkcijos ir buvo suderinti tolimesni projekto vykdymo darbai.

[nggallery id=1637]

 

Nuo 2019 m. birželio mėnesio projekto partneriai pradėjo kurti antrąjį projekto intelektualinį produktą. Mūsų gimnazijos komanda rengia strategijas, veiksmus ir įrankius padedančius atpažinti ir įveikti žemą savivertę ir mokymosi sunkumus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 m. spalio 21 d. ir lapkričio 11 d. vyko susitikimas su projekto partneriu – Šiuolaikinių didaktikų centru, kuriam atstovavo direktorė Daiva Penkauskienė.

 

 

Po kelių mėnesių minčių lietaus sesijų, diskusijų, metodinės literatūros skaitymo, susitikimu su mokiniais ir mokytojais, mūsų komanda sukūrė strategijas ir veiksmus siekiančius padėti mokiniams įveikti žemą savivertę ir mokymosi sunkumus.

Sukurti rezultatai buvo pristatyti trečiame tarptautiniame susitikime, kuris vyko 2019 m. gruodžio 3-4 d. Târgoviste mieste Rumunijoje. Mūsų gimnazijai atstovavo mokytojos Asta Arnastauskienė ir Diana Kondrackaja.

 

 

 

 

 

2020 m. vasario 12 ir 27 d. Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnazijoje vyko mentorių mokymai, kurių tikslas – visose projekte dalyvaujančių šalių (Lietuvos, Rumunijos, Italijos, Portugalijos) mokyklose parengti mentorius, kurie paruoštų ir išbandytų priemones bei metodus, skirtus sunkumus patiriančių vaikų mokymo(si) sėkmei sukurti, taip užkertant kelią arba mažinant ankstyvojo iškritimo iš mokyklos riziką.
Rezultatai taps gairėmis kuriant projekto 2-ąjį (Ankstyvojo iškritimo iš mokyklos monitoringo sistema ir prevencinės pagalbos modelis) ir 3-iąjį (Palaikomojo mokymo ir vertinimo strategijų sukūrimas, remiantis kritine pedagogika ir socialiniu emociniu ugdymu) intelektinius produktus. Vėliau mentoriai išmokys savo mokyklų pedagogus taikyti sukurtas strategijas mokyklos mastu ir koordinuos šią veiklą bandomojo testavimo, kuris vyks mokyklose nuo 2020 m. spalio iki 2021 m. birželio, metu.

2020 m. birželio 29 d. vyko ketvirtas tarptautinis partnerių susitikimas, kuris buvo organizuojamas online. Jo metu buvo pristatyta bandomoji A.C.C.E.S.S. stebėjimo programėlės, skirtos ankstyvajam iškritimo iš mokyklos rizikos įspėjimui ir prevencijai, versija. Taip pat buvo pristatytos pagalbinio mokymo ir vertinimo strategijos bei aptarti tolimesni projekto įgyvendinimo etapai.

2020 m. rugsėjo 18-23 d. Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnazijoje vyko 2-ojo intelektinio produkto mokymai, kurių metu buvo kalbama apie ankstyvojo iškritimo iš mokyklos monitoringo sistemą ir prevencinės pagalbos modelį. Su mokytojais, mentoriais ir koordinaciniu komitetu buvo aptarti ankstyvojo iškritimo iš mokyklos rizikingo elgesio rodikliai, rizikos ribos bei A.C.C.E.S.S. stebėjimo programėlė. Mentoriai dirbo su intervencijos programa ir aptarė jos etapus bei sukurtus vadovus.

2020 m. rugsėjo 21 – spalio 7 d. vyko tarptautiniai mokymai, kurių metu buvo pristatomos ir aptariamos 3-ojo intelektinio produkto strategijos.

Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnaijos komanda buvo atsakinga už inkliuzinio ugdymo strategijas. Iš viso sukūrėme trys: strategiją skirtą gabiems mokiniams, skaitymo gebėjimų tobulinimo strategiją ir pagalbos teikimo mokiniui pakeitusiam mokyklą strategiją.
Besiruošiant tarptautiniams mokymams nusprendėme, kad pristatysime pagalbos teikimo mokiniui pakeitusiam mokyklą strategiją.

2020 m. rugsėjo 30 d. buvome atsakingi už vienos sesijos organizavimą. Jos metu pristatėme mūsų sukurtus filmus, kurie vaizdžiai iliustravo strategijos įgyvendinimo principus bei moderavome darbo grupėse veiklą ir veiklos rezultatų pristatymą.